And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

ساعت چهارِ صبه. رو تختم نشستم و دارم باقی‌مونده‌یِ پیتزایی رو می‌خورم که تو یخچال پیداش کردم و کی اهمیت می‌ده که دارم چاق می‌شم و فلان؟ آقامون ابی داره تو گوشم می‌خونه ”کی منتظر می‌مونه حتی شبایِ یلدا؟ تا خنده رو لبات بیاد، شب برسه به فردا؟” و فلان. و اینکه جدی اگه من نباشم کی اشکاتو پاک می‌کنه، شبا که غصه داری؟ ولی حقیقتش این انصاف نیست که من ساعت سه صب یهو از خواب بپرم با این فکر که چرا زنگ نزدی؟ چونکه من یه حسِ شیشمِ سگی دارم که وقتی چیزی رو حس می‌کنه، باید حتما اون چیز اتفاق بیفته. انی‌وی. یهو از خواب پریدم و وقتی گوشیمو چک کردم، دیدم زنگ زدی ولی من ندیده بودم. چونکه خواب بودم. نصفِ عمرمو خوابم. واکنش دفاعی‌مه. مث کبک که سرشو می‌کنه زیر برف و فک می‌کنه بقیه نمی‌بیننش، بدن منم فک می‌کنه اگه بخوابه مشکلا خودشون خود به خود حل می‌شن. کاش حل می‌شدن واقعا‌. ولی نمی‌شن که. برایِ حل مشکل کلا چندتا آپشن محدود داره بدنم که دیگه چندوقته هیچکدومشون کار نمی‌کنه تقریبا. یکی‌شون خواب. یکی آهنگ. یکی سیگار. راستی گفته بودم بهت، چندوقته که دیگه سیگار کشیدنمو نمی‌تونم کنترل کنم؟ دیروز تمومِ بعد از ظهر دلم سیگار می‌خواست، اونم درحالی‌که همین روزِ قبلش شیش، هفت تا کشیده بودم. نباید اینجوری باشه حقیقتش. من نمی‌خوام اینجوری باشه. مغزم به کافئین و نیکوتین وابسته‌س انگار. که اعتیاد به اولی‌شو خدا رو شکر کسی بد نمی‌دونه زیاد. دومی‌ش چرا ولی. باید کمترش کنم و این سخته. ولی خب. مهم اینه که دیشب زنگ زدی. انگار که وسطِ ناامیدی بیان یه چراغ روشن کنن تو دلم. اون چراغ کوچیکه، تویی. ناراحت شدم که ندیدم زنگ زدنتو‌. چونکه اُنلی یو کَن مِیک می هپی و فلان، یو نو؟ که فقط تو می‌تونی کاری کنی که مغزم همه‌یِ این قضایایِ اعتیاد به کافئین و نیکوتین و فلانو یادش بره. همین دیگه. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۷
می سا

نظرات  (۷)

۱۷ اسفند ۹۷ ، ۰۵:۳۵ دخـترکــِ بی نام :))
:)
منم وقتی ناراحتم یا چیزی تو این مایه ها میرم میخابم.......منتظرم ک همه چی حل شه و بعدش ی نفر بیدارم کنه......ولی خب....کم پیش میاد ک اینجوری باشه!!!!
پاسخ:
ولی واقعا ها. کاش می‌شد بریم بخوابیم، به بقیه بگیم ببین همه‌یِ اینا که تموم شد بیدارم کن قربونِ دستت:)). اونم بگه باشه و بعد از همه‌یِ اینا بیدارمون کنه. :))
اینجا لوستر کامنت نذاشت!!!
پاسخ:
:))
فکر نکنم سیگار مشکلات و حل کنه..به نظرم یک ثانیه هم برای فراموش کردن همه چی کافی باشه..باید فراموش کنی..که چقدر درد داری.!
پاسخ:
شاید. شایدم بدنم و مغزم با این روند اوکی شدن دیگه.
بله بله....


دکتر گرین درست میگن کاملن -_-



ولی راس میگه اگه سعی کنی فراموشش کنی بهتره.....بهمون نگو بچه مثبت
پاسخ:
نمی‌گم:)).
میدونم ک باید ew green بهت این جوابو بده ...ولی خب حالا منم میگم.....شایدم با این روند اوکی نشدن...تو تصور میکنی ک اونا مشکلی ندارن....شاید چون صداشونو نمیشنوی ....؟
پاسخ:
پس باید بیشتر رو خودم کار کنم تا صدایِ خودمو بهتر بشنوم.
بهتره وقی میخوای بری طرفش به چیزای خوبی فکر کنی که میتونی داشته باشی..
چیزای خیلی خوب..
پاسخ:
شاید فعلا ترجیح ندم بهشون فکر کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی