And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ق.ظ

83: ولی تو چی می‌بینی از من؟

می‌دونی؟ من ستاره‌ها رو دوست دارم ولی نه برای چیزی که خودشون هستن. اون گلوله‌ی داغِ احتمالا مذابو نمی‌تونم دوست داشته باشم. من ستاره‌ها رو دوست دارم برای چیزی که ازشون می‌بینم. برای اون نقطه‌ی روشنِ وسط آسمون. من هیچ‌وقت نمی‌تونم چیزی که واقعا هستنو دوست داشته باشم ولی عاشق چیزی‌ام که ازشون می‌بینم.
همین.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۵
می سا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی