And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

«کاش صدایت این‌جا بود. این‌جا بهار است. از حرف‌های زیادی خسته‌ام و همه‌ی حرف‌ها، زیادی است. ای کاش می‌توانستم هم‌اکنون ببینمت. بی‌حدیث و سخنی. همه‌ گونه پستی‌ها دارند خود را کامل می‌کنند. پیراهن‌ها اطو نمی‌شوند. همه‌چیز رو به پستی دارد. همه باید حماقت‌شان را استفراغ کنند و تویی که کاملی، که تنهایی. دوستت دارم. بیهوده نیست زیبایی‌ات. بیهوده نیست دوست داشتن تو. بیهوده نیست به رازها پرداختن.» -دراب مخدوش| محسن نامجو.


دور افتادگی چیزی نیست که عادی بشه برای آدم. هیچ‌وقت. هرچندوقت یه‌بار باید دوربیفتیم از آدما، از همه‌چی. که بتونیم بعدش دوباره برگردیم. با یه لبخند. که زندگی ادامه پیدا می‌کنه. بدون ما یا با ما؟ فرقی نداره. مهم اینه که به قول ”او و دوستانش” درسته که این سختی داره، خب افتادن داره اما دونه رو بر می‌داریم دوباره. تو هم با ما بیا، با اتوبوس آبی. همیشه برای تو هست یه جایی کنارمون. کنارمون. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۰
می سا

نظرات  (۶)

.....خوبی؟!!

:))
پاسخ:
برای الآن نمی‌دونم ولی برای اون موقع خوب بودم. تو خوبی؟:))
میدونم سوال عجیبی بود......پرسیدم چون ی مدت حرف نزدیم و فقط میخاستم مطمئن شم ک خوبی و ناراحت نیستی!!!!
پاسخ:
قربونت برم من:)).
من خوبم .......ی مدت نبودم....دلم برات تنگ شده بود!!!
پاسخ:
نبودی، نگرانت شدم. (یکم یجوری به نظر می‌رسه، نه؟ ولی واقعا نگرانت بودم) منم دلم تنگ شده بود:)).
اره.......منم وقتی یه مدت کسی پیداش نباشه کلی فکرای خطرناک می اد تو ذهنم.......


پاسخ:
نه، من فکرام خیلی خطرناک نبود. می‌ترسم خیال پردازی کنم درمورد این جور چیزا. نگران می‌شم فقط:)).
خوبه....منم از این فکرام می ترسم .......فقط باعث میشن ک پشت سر هم بیشتر نگران بشم.....واسه همین سعی میکنم تا جایی ک بشه اون فردو فراموش کنم!!!میدونم روش جالبی نیس ولی خب.....!!!
پاسخ:
ترسناکتره اینکه. تازه ما که نمی‌تونیم آدما رو کامل فراموش کنیم که، می‌تونیم؟
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۴۵ ...................
اره تا حدودی ترسناکتره!!!

......شاید بتونیم.......نمیدونم.......من ک نتونستم...!!!!
پاسخ:
منم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی