And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

50: ولی من وجود داشتم همیشه. تاریک ولی همیشگی.

چشم بسته. قدم‌ها رو به جلو. «کدوم آینه واقعیتو می‌گه؟» دخترِ تویِ آینه گفت. «کجایِ این حرفا واقعیته؟» به دخترِ تویِ آینه گفتم. ما وجود داریم؟ از کجا معلوم کسایی نیستیم که فقط تویِ خوابِ یه نفر دیگه وجود دارن؟ کی می‌دونه چه بلایی سرِ آدمایِ تو خوابامون میاد؟ چندتا دنیایِ دیگه می‌تونه وجود داشته باشه، اگه هرکدوم از دنیاهایِ تو خوابامون واقعی باشن؟ «تاریکی عدم وجود روشنایی نیست. عدم اعتقاد به روشناییه». کجا خونده بودمش؟ کدوم روشنایی؟ اگه روشنایی‌ای وجود نداشته باشه که بخواییم بهش اعتقاد داشته باشیم، چی؟ این که همه‌ش نیست. این روشناییه که از زیرِ در وارد اتاقِ تاریکت می‌شه. تاریکی هیچوقت پاشو از این اتاق بیرون نمی‌ذاره. تاریکی هیچ‌وقت مزاحمِ روشنایی نمی‌شه. زندگی همه‌ش همینه. من تاریکی بودم همیشه. کی می‌دونست من واقعیَم تا وقتی که همه منو با وجود داشتن یا نداشتنِ روشنایی تعریف می‌کردن؟ کی مطمئن بود که من خودم به تنهایی وجود دارم یا نه؟ زندگی همه‌ش همینه. اونا فکر می‌کردن من وجود ندارم و وجود داشتم. شبیه یه اشتباهی که هیچ‌وقت نباید دوباره تکرار شه. باید برات بنویسم. باید بگم بهت که تکرارم نکن. خستگی این همه تکرار مونده رو وجودم. نذار خسته‌تر شدم. بذار دوباره خودم باشم. نه تکرارِ همون چیزی که تو می‌خوای. حذف کن روشنایی رو از ذهنت. من وجود دارم. همینجا. کنارت. حس کن وجود داشتنمو. همین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۲
می سا

نظرات  (۴)

ی چیزایی در موردت ......اونقد واقعی ب نظر میان ک حتا خودتم باورت میشه.......تو باورت میشه ک ی چرخه ی تناوبی ......یه تکرار خسته کننده ای....ی تاریکی محضی......ی شکست همیشگی ای.....حتا اگه نباشی....اونقد ادما میتونن اینا رو واقعی نشونت بدن ک خودتم باورت شه......!!
پاسخ:
از کجا معلوم واقعا همینی نباشیم که فکر می‌کنیم هستیم؟ یه تاریکی محض یا یه چرخه‌ی تناوبی؟
.....نمیدونم.....شاید....رنگای درونت بهت بگن ک دقیقن چی ای!!!!!
پاسخ:
آره:)).
ی چیزی میگم...ناراحت نشو فقط.....دیگه داره حالم از جوابای کوتاهت ب هم میخوره .....

-_-
پاسخ:
ناراحت چرا؟ من تو دنیای واقعیم همینم. البته اونجا زبان بدن و حرکت دست و چشم و اینا هست، می‌شه جایگزین حرف زدن کردشون.
عاره خب......ولی بعضی چیزا هست ک ادم میتونه جواب طولانی نر یا بهتری بهش بده!!
پاسخ:
نمی‌دونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی