And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

35: برای تو که بی‌نهایتی.

جفتمون می‌دونیم که دوستیای دبیرستان هیچ‌وقت اون چیزی نیستن که باید باشن. یعنی می‌دونی چیه دوستیای دبستان از یه «سلام. من فلانیم‌. باهام دوست می‌شی؟» ِ ساده شروع می‌شن و همونقدر ساده ادامه پیدا می‌کنن ولی دوستیای دبیرستان یه جورین که آدم باید توشون غرق بشه و یکسره باید سعی کنه تا طرفو بیشتر و بیشتر بشناسه تا مطمئن بشه این همون کسیه که می‌شه بهش گفت دوست واقعی! ریئل فرند! همه‌ی اینا رو گفتم که بگم دوستی من و تو واقعی بود. هنوزم هست. شاید احمقانه شروع شد و تا یه مدتی احمقانه ادامه پیدا کرد و یه مدتیم خیلی احمقانه نابود شد ولی مهم الآنه. مهم اون حس بی‌نهایت بودنیه که دوستی با تو بهم می‌ده. فکر کنم خودت بدونی چقدر دوست دارم و خب تو همیشه برام همونقدر بی‌نهایت بودی و هستی که اون تا ۳،۴ صبح حرف زدنا بودن. همونقدر که همیشه به همه‌چیز می‌تونی از یه زاویه دیگه نگاه کنی و همین زندگی رو برای من قشنگتر می‌کنه. تو برام بی‌نهایت‌ترینی و این باارزش ترین چیزیه که فقط می‌تونم به تو بگم و مطمئن باشم که واقعا هستی. بی‌نهایت باش همیشه. حتی اگه بزرگ شدی. دور شدی. و یا حتی خواستی که نباشی. ولی خب همیشه بی‌نهایت باش. تولدت مبارک بی‌نهایت ترین. 💚💚💚💚

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
می سا

نظرات  (۳)

:)))


پ.ن: فک نکن میخام فقط ی جوری برای همه پستات کامنت بزارم......ولی این چیزا چیزیه ک تو ذهنمه.....دوستیای من تو راهنمایی......خب......من خیلی دوست ها داشتم.....ولی .....نمیدونم چرا......همه چی خراب میشه.....

و بدتر از همه اینه ک بعد همه چی تو مث احمقا یاد گذشته ها می افتی و میشینی اشک میریزی......احمقانست.....!!
پاسخ:
احمقانه‌ست ولی این هزینه‌ایه که ما برای بزرگ شدن می‌دیم. :)) برای رد شدن از روزای سخت و حرکت به سمت روزایِ بهتر.
چرا باید با احساس ترین چیزا.....احمقانه ترین کار ها تصور بشن؟؟؟

چرا باید مرور کردن خاطرات شیرین گذشتت ی خودازاری مطلق باشه؟؟؟

چرا بهترین چیزای گذشته تلخ ترین حرف های الانن؟؟؟
پاسخ:
شاید چون ما دیگه الآن اون تصوری که قبلا ازشون داشتیمو دیگه نداریم.
..........!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی