And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ب.ظ

6: که اگه من نبودم.

مچاله شدم گوشه‌یِ اتاقم و دارم فکر می‌کنم اگه تویِ یه خانواده‌یِ دیگه دنیا اومده بودم چی؟ بی‌رحمانه‌ست؟ آره. ولی این‌روزا یه فشارِ روانیِ زیادی رومه. جر و بحثایِ همیشگیِ تو خونه که اصلا به من ربطی هم ندارن ولی خب عصبیم می‌کنن. نمی‌تونم فکر نکنم بهشون. امروز صبح وقتی مچ خودمو گرفتم که حدود یکساعت از زل زدنم به دیوار و فکر کردن به این جر و بحثا گذشته بود. وسط کلاس شطرنج. زبان. وسطِ مشق نوشتن. سریال دیدن. وسطِ همه‌چی بهشون فکر می‌کنم و عصبی میشم. نمی‌تونم حرف بزنم. با هرکی میخوام حرف بزنم، یهو به خودم میام و می‌بینم که نمی‌تونم. واقعا نمی‌تونم. و خب این سخته. برایِ منِ چندسال دیگه ممکنه اصلا مهم هم نباشه ولی برایِ منِ ۱۷ ساله، تحملِ اینا سخته. سخته‌.

پ.ن: اثراتِ pms و اینا یه جوریه که الآن دوروزه تو پی‌ویِ کراشم (که اتفاقا باهاش رودروایسی هم دارم) وِلَم و یه چیزایی میگم که تو حالتِ عادی که هیچی، حتی اگه های بودم هم امکان نداشت اونا رو بهش بگم. :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
می سا

نظرات  (۳)

۰۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۶ ...................
اووو شتت.....اخر ماه موقعpmsته؟؟


یادم باشع اخر ماه کامنت نذارم !!
:)))
پاسخ:
تاریخ پریود و pmsم ثابت نیست. :))))) عقب جلو می‌ره هرماه. :))))))) مثلا الآن پریودم. البته من که پریود که می‌شم خیلی لوس و بی‌مزه و پیشی بیا منو بخور می‌شم ولی خب. :)))))))
مث منی !!
برای منم ثابت نیس!!

پیشی بیا منو بخور؟؟!!!
پاسخ:
«پیشی بیا منو بخور» همون حالت لوسیه که کز می‌کنه گوشه ی تخت و یکسره پاکت چیپس به دسته. :))))))))
اهاع....منیدونی ...خیلی بهم ربط داشت!!

:))
پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی