And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ق.ظ

3: اون می‌تونست پشت کلمه‌ها رو ببینه.

دوروزه یه تیکه از ”زمین بر پشت لاکپشت‌ها” افتاده تو ذهنم و نمی‌تونم از ذهنم بیرونش کنم. اونجایی که میگه «کی اهمیت میده که نمی‌تونه ببوسه؟ اون می‌تونه پشت ابرا رو ببینه» یا یه همچین چیزی. می‌دونین چیه؟ این خیلی چیز مهمیه. اینکه آدم پشت ابرا رو ببینه. ابرایی که جلوی خورشیدو میگیرن. جلوی ستاره ها رو میگیرن. جلوی شهاب بارونو. جلوی بعضی رفتارا رو. بعضی حرفا رو. بعضی کلمه‌هایی که باید شنیده بشن ولی گفته نمیشن. این خیلی مهمه که آدم بتونه پشت یه همچین چیزایی رو ببینه. میدونین چیه؟ الآن که دارم اینا رو می نویسم لب پنجره نشستم. به ستاره‌ها نگاه میکنم و میگم یعنی اگه ابری جلوشون بود، بازم می‌تونستم ببینمشون؟ لب پنجره نشستم و آدما رو نگاه می‌کنم. ماشینایی که رد میشن. اگه هوا ابری بود، چند نفرشون میتونستن پشت ابرا رو ببینن؟ یه بار که پیشش بودم، برگشت سمتم و گفت «مشکل تو همینه. همین که حرف نمیزنی. نمی‌نویسی. تو آدم اینجور چیزا نیستی. نمی‌تونی جدی بیای بگی چته. اینایی که می‌گم معنیش این نیست که کم حرف یا یه چیزی تو این مایه هایی. خیلی هم پرحرفی ولی درمورد همه‌چیز حرف می‌زنی، غیر از اون چیزی که اذیتت می‌کنه. اون چیزی که باید درموردش حرف بزنی». راست میگفت. کی اهمیت میده که الآن نیست؟ اون میتونست پشتِ کلمه‌ها رو ببینه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
می سا

نظرات  (۴)

ابرا شاید بتونن جلوی خیلی چیزا رو بگیرن........شاید بی ربط ب نظر بیاد ولی اونا......اشکایی ک برای ادما ریخته میشه رو میتونن پنهان کنن.......شاید این مهم ترین فایده ی بارون باشه.......
پاسخ:
و خب مهمه که کی می‌تونه پشتشونو ببینه. چون ما باارزش ترین چیزا رو پشت اشکامون قایم می‌کنیم همیشه.
عارع......این خیلی دردناکه.....اگع ادما همشون میتونستن اشکای هم دیگع رو بفهمن ....درک کنن.....خیلی چیزا حل میشد.......

هر دفعه ک ما اشک میریزیم مث اینه ک اونا دارن خودکشی میکنن.......اینم خیلی بده.......!!
پاسخ:
نه بد نیست. اگه یاد بگیریم بعد از هرشکست و اشک ریختن براش، دوباره خودمونو جمع کنیم و اینبار قوی‌تر و مطمئن تر به راهمون ادامه بدیم. سخته ولی شدنیه.
میدونی.......ی چیزایی موقته....تو فک میکنی تموم شدن...ولی نشدن!!اونا برای همیشه ادامه دارن!!

فراموش کردن خاطرات اینجوریه....تو فک میکنی همه چی تو ذهنت حل شده و تموم شده ولی بعد ی مدت سختتر و بدتر سراغت میان.....!!
پاسخ:
سراغمون میان ولی نمی‌تونن ما رو از مسیرمون منحرف کنن. ما ادامه می‌دیم و ادامه پیدا می‌کنیم چون می‌خوایم بریم جلو. که ادامه داشته باشیم. که زندگی‌مون فقط تکرار خاطره ها نباشه.
باید این جوری باشع!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی