And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ

55: که نجات‌دهنده، مرده است؟

که آدمایِ دنیایِ تویِ آیینه‌ها، نام نجات‌دهنده‌شونو از کی می‌پرسن؟ که نجات دهنده، مرده است؟ که ما تویِ کدوم آیینه زندگی می‌کنیم که هنوز که هنوزه نتونستیم خودمونو نجات بدیم؟ که بعدش چی می‌شه؟ کی می‌دونه کِی قراره بشکنه این آیینه‌ای که ما توشیم؟ چشم بستیم رویِ آینده. که اونقدر آیینه اینجاست که دیگه نمی‌دونم تصویرِ تویِ کدوم آیینه منم و کجایِ این همه سوالم. که ”من در شب‌ها و روزهای شما زندانی بودم و دَری می‌جستم به شب‌ها و روزهایِ بزرگتری”. که این طناب زیر پامون اونقدر محکم هست که بهمون اجازه بده تا آخر مسیر بریم یا نه؟ اسمشو می‌ذاری فرار یا جنگیدن؟ جنگیدن برای چیزی که ازش مطمئن نیستی، مگه همون فرار نیست؟ تا کجا قراره فرار کنیم از خودمون به اسم جنگیدن برای این نامعلومی که اسمش آینده‌ست؟ نوری می‌بینی آخر مسیر؟ ”نجات‌دهنده، مرده است”. ما تا ابد گیرِ این تاریکی افتادیم و کدوم راهِ فرار؟ از این تاریکی فرار کنیم به کدوم تاریکی؟ ”من تاریکی بودم و من را نمی‌شناختند”. تاریکی که همون عدم وجود روشنایی نیست. تو که تا حالا روشنایی رو ندیدی، تاریکی رو چجوری تعریف می‌کنی؟ ولی دیگه دیره. باید برگردیم. دیرمون می‌شه. گلدونا رو آب ندادیم. باید برگردیم. فرار فایده‌ای نداره. تاریکی، آخر نداره. دستمو بگیر. ببین. باید برگردیم، قبلا از اینکه دیر بشه. چشماتو ببند. ما دوباره خونه‌ایم‌. ما دوباره تاریکی رو جا گذاشتیم تو واقعیتامون. این، همون جاییه که بهش تعلق داریم. همین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹
می سا

نظرات  (۴)

متنات خیلی اخراشون قشنگه ~.~

ی چیزی.......مثل متن کساییه ک روی بلندی وایسادن و میخان خودکشی کنن........نمیدونم چرا -_-






ی چیزی.......روی بلندی ک نیسدی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مرسیی‌. 
یه چیزی بگم. یکم عجیب غریب به نظر بیاد شاید:)) ولی این دقیقا همون حسیه که این چندوقت دارم. انگار رو یه بلندیم. همون سقوط و اینا. پایینشم هیچی نیست. هیچیِ مطلق. 
خیلی وقتا هممون این احساسو داریم........ی پوچی مطلق....ولی.....میدونی چیه.......مهم اینه ک یهو ب سرت نزنه ک بپری پایین!!!!
پاسخ:
می‌دونی؟ این فکر پریدن همیشه باهامه ولی من هنوز خیلی چیزا دارم که زنجیر شدن به وجودم و نگهم داشتن اینجا.
خب........میدونی.....خیلی ادما هسدن ک ارزوشونه ک فقط یه چیز، یه نفر باشه ک مثل همون زنجیر نگهشون داره........
پاسخ:
می‌دونم.
پس باید خوشحال باشی ک یه زنجیری داری!!!
پاسخ:
آره دیگه:)). البته شاید این زنجیر دردمونو بیشتر کنه. چون اگه یهو پرت شیم اینقدر پیوسته مثل الآن درد نمی‌کشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی