And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ق.ظ

39: کِی می‌خوای تموم شی برام؟

بدم میاد از اینکه وقتی به آدما می‌گم «دیشب دیر خوابیدم دو دقیقه ساکت شو بذار بخوابم». می‌گن «ای بابا! باز چرا دیر خوابیدی؟ زود بخواب خب». آره اصلا. من دیر خوابیدم چون دیوونه‌م. کریزی و اینا. چون نصفه شبا یهو یادم میاد که اونباری که رفتیم خرید بهم گفت فلان چیزو دوست داره. چون هنوز نتونستم یه سری مشکلا مثلِ رفتن و گذشتن آدما رو، با خودم حل کنم. هنوز نتونستم با یه سری چیزا کوتاه بیام. انگار من همون دیواریم که از همه کوتاهترم و همه‌چی سرِ من میاد. یکی دیگه می‌ره، من اونیم که نمی‌تونه کنار بیاد و ساعت خوابش و کل زندگی‌ش بهم می‌ریزه. یه جوریه که انگار بقیه رفتنشونو ازت طلبکار باشن. ولی می‌دونی؟ این من نیستم. من اونی بود که با تو می‌تونست تا ۳،۴ صب بیدار باشه، نه بدون تو. ولی مث اون‌باری که راس و ریچل تو فصل سه باهم بریک آپ کرده بودن و ریچل وسایلِ راس رو جمع کرد، گذاشت تو یه جعبه و بهش داد و گفت الآن وقتِ موو آنه. وقتشه که بگذریم و رد بشیم و بریم جلو. باید مث اون‌بار این شب بیداریا و خاطره‌ها و تک‌تک چیزایی که برام جاگذاشتی رو بذارم تو یه جعبه و بهت بدم تا کامل تموم شی برام. که بتونم این مرحله رو رد کنم و بیست امتیاز مثبتشو بگیرم و برم مرحله‌ی بعد. نه اینکه تک‌تکِ جونامو تو همین مرحله از دست بدم و یهو بفهمم باید بازیو از اول شروع کنم. باید هرجوری شده رد شم ازت. حتی اگه با یه جون برم مرحله بعد. حتی اگه امتیاز مثبت این مرحله رو نگیرم ولی باید برم مرحله‌یِ بعد و این همه‌یِ بازیه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۷
می سا

نظرات  (۵)

خیلی جالبه!!

ما برای بدترین چیزای دردناک ک مقصرش ما نیسدیم بدهکار میشیم......همیشه طرف مقابل فک میکنه ما همه چیو خراب کردیم!!همیشه فک میکنه بهتراز هر کسی مارو میشناسه....ولی واقعن هیچی از درون ما نمیدونه........اون انقد از من دور بوده ک منو هیولا صدا کرده!!

هیولا .....ی کلمس!!در حد نوشتن......ولی ی احساسیو منتقل میکنه ک دلت میخاد انقد رو این کلمه خط بزنی ک دیگه معلوم نباشه!!!!
پاسخ:
حق با توئه. دردناکه که حتی آدمو نشناسن ولی فکر کنن همه‌چیو درموردش می‌دونن. دردناک ترینه‌.
ادما کلن تو زندگیشون دارن توهم میزنن همه چیو میدونن!!




اونا هیچی نمیدونن!!
پاسخ:
آره... بیشترِ ما حتی خودمونم نمی‌شناسیم!
عارع .....چ حس بدی داره......پس کی باید پیدا شه و ادما رو یکی یکی ب خودشون معرفی کنع؟؟
پاسخ:
شاید همین انتظاره غلط باشه و کسی نباید باشه که پیدا شه. شاید خودمون باید این لطفو درحق خودمون بکنیم و خودمونو به خودمون بشناسونیم.
خب اون وقت بودن ادما  دور برت برای چیه؟؟؟
پاسخ:
اونا کمکمون می‌کنن. کار اصلی برعهده‌ی ماست.
......شاید!!!


:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی