And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

37: رودخونه‌م شو و تنهام نذار.

وسطِ غم و ناراحتی گیر افتادم. انگار یه دریاچه‌م که از رودای اطرافش که همشون غم و ناراحتین تغذیه می‌کنه. ناراحت بودن داره از همه طرف فشار میاره و خب این من نیستم. یه سال پیش، بیشترین غم و ناراحتی‌ای که می‌تونستمو تجربه کردم و بعدش زنده اومدم بیرون. بیشترین غم و ناراحتی‌ای که داشت واقعا غرق می‌کرد منو تو خودش. می‌دونی دو، سه ماهِ تموم هرروز بیدار شدن و به خودکشی فکر کردن یعنی چی؟ می‌دونی ناراحتترین بودن یعنی چی؟ کاش هیچ‌وقت ندونی. ولی خب اون بزرگترین چیزی بود که باعث شد خودم بشم. که باعث شد اون ورژن خوشحال و همیشه هپی و با اعتماد به نفسم خودشو کم کم نشون بده و اون ورژن همیشه ناراحتِ غمگینو بزنه کنار. ولی الآن خودم نیستم. از اینجا که منم ”انگار گرده مرده پاشیدن تو تمومِ زندگی‌م”. انگار قرار نیست هیچ‌وقت خوشحال باشم. می‌نویسم که یادم نره. یادم نره که امشب، همین‌لحظه و همین‌جا، واقعا و از تهِ دل می‌خواستم همه‌چی همین‌جا تموم شه. می‌نویسم که یادم نره که با همه‌ی اینا بازم من امشبو زنده می‌مونم و فردا دوباره بیدار می‌شم و به همه‌ی اون ”همه‌چی” نشون می‌دم که من هنوزم زنده‌م. که زندگی برام جریان داره. شاید ”کامل” خوب شدن، اونقدر سریع و کامل نباشه. شاید اونجوری نباشه که من فکر می‌کنم. ولی من یه روز دوباره خودم می‌شم و اون موقع‌ست که از خودم تشکر می‌کنم که امروز ناامید نشدم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۴
می سا

نظرات  (۶)

میدونی....واسه ی همه ما ی روزایی هس.....ک مسیر زندگیمونو تغییر میدع......روزایی ک ما بابت وجودشون متشکریم......ی روزایی ک همه ی اشکامون با درد میریزن و هرکدومشون ارزو میکنن ک اخرین اشک باشن.....
اونا مث ما هسدن.....ما هم همیشه ارزو میکنیم این اخرین روز باشع......هر شب با این امید میخابیم ک اخرین شب باشع....هر روز طوری زندگی میکنیم ک انگار این اخرین روزه و ما میتونیم از فردا یکی دیگع باشیم........

اخرین های ما نصفشون توهمن.......اونا واقعی نیسدن.......در واقع....خیلی چیزای زدنگی ما دیگع واقعیت نیس.........!!
پاسخ:
و خب برای همینه که ما ادامه می‌دیم. برای اینکه ما هزینه دادیم برای ادامه زندگی‌مون. منظورم همون شباییه که تو ناامیدی داریم دست و پا می‌زنیم. ولی ما ادامه می‌دیم چون به دنبالِ چیزایِ واقعی‌ایم. چون زندگیایِ ما ارزش واقعی شدنو دارن. 
اینجوری زندگی ادما فقط تاریکیه....فقط بغضه.....

این دردناکه.....

تا حالا روزی به نام روز علای داشتی؟؟ینی ی روزی که همه چیش خوب باشه و چیز بدی پیش نیاد؟؟

-فینچ ....
پاسخ:
نداشتم... خوبی و بدی توی همه‌چی وجود داره. از کجا معلوم اون چیزی که برای ما خوبه، برای یکی دیگه بد نباشه؟ برای همینه که ما دنبال خوب مطلق نمی‌ریم. چون وجود نداره. زندگی همینه. ما همینو می‌تونیم بسازیم. بستگی به خودمون داره که هرچی رو از چه وجهی‌ش ببینیم.
منم ی روز عالی مطلق نداشتم......میدونی...حس میکنم همه ی ما شبیه وایلت هسدیم.....شاید منتظریم ک ی فینچ پیدا شه از ما اینو بپرسه.....

خب....پس......تا حالا ی روز عالی داشتی؟؟ :"))
پاسخ:
نداشتم. تو چی؟
میدونی....از این خوشم می اد......ک وجه اشتراکی ک تو حرفامونه از فینچه...از تفکرات اونه.....از حرفاشه......میدونی......خیلی خوشحالم ک خوندمش :))
پاسخ:
منم:)).
کتاب مردی به نام اوه هم قشنگه.......:))
بخونش....اگه دوس داشتی البته !!
پاسخ:
دارمش اتفاقا. دوستم برا تولدم بهم داد. ولی هنوز وقت نکردم بخونمش‌.
اع.....خب بخونش حتمن!!

ب تمام دوستام دادم بخوننش......خیلی قشنگع!!

......
پاسخ:
باشه حتما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی