And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ق.ظ

29: معلق وسط تئودور فینچ بودن‌.

می‌دونی؟ تو با اینکه هیچوقت تئودور فینچ نبودی ولی می‌دونستی تئودور فینچ بودن چجوریه. می‌دونستی وقتی می‌گم چقدر حس می‌کنم تئودور فینچم درمورد چی حرف می‌زنم. می‌دونستی چجوری دارم تو سیاهی‌ای که اطرافمه غرق می‌شم. می‌دونستی وقتی می‌گم دلم می‌خواد یهو برم سمت پنجره و بپرم پایین از چی حرف می‌زنم. می‌دونستی نباید بری. می‌دونستی چی باید بگی. چجوری باید بغلم کنی و خب همه‌ش همین بود. تو وایلت بودی و من تئودور فینچ. بهت که گفته بودم تهش چی می‌شه. گفته بودم من اینجا نمی‌مونم. گفتم که می‌خوام برم دنیای خودم. گفتم و باور نکردی. گفتم که کلمه‌هات چقدر برام باارزشن. خواستم ازت که بارای آخر محکمتر بغلم کنی. ولی خب شاید تو زودتر رفته بودی. زودتر رفته بودی تو دنیایِ خودت. شاید برای همین بود که دفعه‌یِ آخر یجوری بغلم نکردی، انگار دفعه‌یِ آخره. باور کرده بودی که درست می‌شه. شاید فکر کرده بودی ما دنیاهامون یکیه و اگه بری تو دنیات و انتظارمو بکشی، منم میام. اینجوری نبود که دستمو بگیری و با خودت ببری. شاید مطمئن بودی اونقدر دوستت دارم که بیخیالِ دنیایِ خودم بشم و بیام پیشِ تو. نتونستم. نمی‌دونستم کدومش درسته. هنوزم نمی‌دونم. شاید برای همینم که هنوزم معلقم. وسطِ زمین و آسمون. وسطِ فینچ بودن و ویولت بودن و خب همه‌ش همینه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
می سا

نظرات  (۱۱)

وایییییییییی.....عرررررر.....خعلی خوب بوووود :((((((((((((((((

......
پاسخ:
ممنون. لطف داری. :**
ازش خوشا می اد ...نه؟؟؟؟

منظورم تئودور فینچه !!
پاسخ:
عاشقشم. واقعی ترین و بهترین شخصیتیه که تا حالا بین صفحه‌های کتابا برای خودم پیدا کردم.
اوهوم......خیلی درک کردنی بود.......جمله هاشو ادم میتونست تو هر سنی بخونه و بهش فک کنی.....حس میکنم خود جنیفر نیون هم عاشقش شدع......!!
پاسخ:
آره.
البته الآن اینجوری که تو صفحه‌ی جنیفر نیون دیدم، دارن فیلمشو می‌سازن. و اصلا اون فردی که جنیفر نیون برای شخصیت تئودور فینچ انتخاب کرده زمین تا آسمون با تصوراتم فرق داشت. 
اوهوم تیزرش اومدع......دقیقن.......من ی پسر لاغر با موهای تقریبن تیره و چشای قهوه ای و با چال تصور میکردم...............

بازیگر این کارکتر سنش نسبت ب فینچ خیلی بیشتره!!!
پاسخ:
آره دقیقا. منم تصورم یه پسر قدبلند با چهره ی خسته و موهای همیشه بهم ریخته بود، نه این. 
اوهوم......

ولی انتخاب بازیگر وایلت مارکی خوب بود !
پاسخ:
نه. از اونم زیاد خوشم نیومد. درکل همیشه ترجیح می‌دم از کتابای موردعلاقه‌م فیلم نسازن تا تصورم بهم نریزه.
حدقل از تئودور فینچ بهتر بود........من دوس دارم فیلمشونم ببینم ولی باید خوب باشع......ینی همین انتخاب کارکتر ها و اینا ....!!
پاسخ:
نمی‌دونم. ولی من زیاد راحت نیستم با این قضیه فیلم و اینا.
متنی که نوشتی و دوست داشتم فک کنم هر ادمی میتونست به سادگی باهاش ارتباط برقرار کنه


پاسخ:
خوشحال شدم که دوسش داشتی. ممنون.
امروز داشتم  توی گوگل  در مورد بازیگر های فیلم همه مکان های روشن  میخوندم.....ینی......میتونم تا یه حدی ال فانینگ رو تو ی جای دلم جا بدم....ولی اخه....جاستیس اسمیت؟؟؟؟چرااا؟؟؟؟؟؟؟؟

توی لیست بازیگر های تئودور فینچ هری استایلز ، تیموتی شالامه و خیلیا بودن ک واقعن خوب بود.....ولی اخه چراا؟؟؟؟

ینی هیچ کس پیدا نشد بهش بگه این بشر اصن ب تئودور فینچ نمیخوره؟؟؟؟ی دور برو رمانتو از اول بخون؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
همینننن. باز من تعجبم از جنیفر نیونه که بعد از اون همه گشتن برای انتخاب بازیگراش چرا اینا رو انتخاب کرد آخههه:)))). نگفت با احساسات ما بازی می‌شه؟
دقیقن.....من ب این نتیجه رسیدم .....یا اون تو نوشتن تصویر سازی خوبیی نداشت یا انتخاب بازیگرش افتضاح بود!!!!

یی من شوک شدم وقتی بازیگراشو دیدم .......نمیخاااااام.....کاش نظرسنجی میزاش یا چیزی تو این مایه ها!!!
پاسخ:
آره به نظر منم تو نوشتن تصویرسازی خوبی نداشته، چونکه بیشتر طرفدارا شوکه شدن با دیدن انتخاب بازیگرا.
به نظر من تصویر سازیش خوب بود چون چیزی ک از مو های تئودور فینچ یا این چیزاش میگف بهش می اومد ولی بازیگرش بهش نمی اومد!!!
پاسخ:
تئودور فینچِ تو ذهنِ من اصلا کلا با همه‌ی این قضایا فرق داره. تئودور فینچ همیشه با یه پس زمینه‌ی آبی تو ذهنمه که داره می‌ره به دنیای خودش.
تئودور فینچ ذهن من ....شبیه باده....شبیه باد مواج و پریشونه......نمیدونم......تصویر ذهنی هممون متفاوته ولی.....هیچکدومشون شبیه جاستیس اسمیت نیس....اینو مطمئنم!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آره:)).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی