And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

23: غرغر اُر وات؟

می‌خوام با موجودی آشناتون کنم که هروقت می‌ره لوازم آرایشی می‌خره، دودقیقه بعدش عذاب وجدان می‌گیره که چرا با همین پول نرفته کتاب نگرفته و این‌جوری می‌شه که بعدش بدو بدو می‌ره کتابفروشی و بعدش شما اونو تو کتابفروشی می‌بینین که بقیه‌ پولشو رفته کتاب خریده و با یه لبخند بزرگی میاد بیرون و یهو با این حقیقت رو به رو می‌شه که حتی پولِ تاکسی‌شم رفته کتاب خریده و الآن مجبوره با اتوبوس بره خونه. و خب این‌جوری می‌شه که این موجود الآن تو ایستگاه اتوبوس نشسته، خیره به افق، هندزفری در گوش، خسته، کوفته و خب چشم به راه اتوبوس که بیاد تو این ذلِ آفتاب از کفِ خیابون جمعش کنه. و خب اگه این شرایط براتون به اندازه‌یِ کافی چیزی نیست، می‌تونین این قضیه پریود بودنم بهش که اضافه کنین که قشنگ به عمق فاجعه پی ببرین. البته شاید فکر کنین که این موجود پشیمونه که رفته اون همه کتاب و رژ و لاک خریده که باید بگم سخت در اشتباهین. سخت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۵
می سا

نظرات  (۳)

عررررر.....حقیقت همیشه تلخه........خخخ :)))
پاسخ:
=)))))))))
باحال بود........
بین کلی متن توی ی مایه این جالب بود.......البته منظورم این نیس ک اونا تکرارین......اونا خیلی خوبن.....

میدونی......حس میکنم این ی وبه فقط واسه خودت ......هر روز میای و چک میکنی و حرفاتو توش آپ میکنی......شایدم واست مهم نباشه ک ی پستت نظر نداشتع باشه (بر عکس خیلیا )......

وبت خوبه......!!
پاسخ:
مرسی. ❤❤ 
آره می‌دونی چجوریه؟ هروقت حس می‌کنم کلی حرف دارم که باید بگم و هیچکسو پیدا نمی‌کنم که بتونم باهاش حرف بزنم میام اینجا و هرچی تو ذهنمه می‌نویسم. برام مهم نیست کسی بخوندشون یا نه. مهم اینه که یه جایی باشه که بهم حس خونه بده. که بتونم حرف بزنم.
منم ب این جور جاها نیاز دارم......ولی هنوز وب نزدم.....چون میترسم ذهنم نتونه ولش کنه.....


اینجا احساس خوبی بهم میدع........

این خیلی خوبع......نه برای من.....برای خیلیا مث من.......!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی