And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ

16: حتی اگه تمومِ شب خوابِ بودنتو دیده بودم.

امروز دیدمت و نمی‌دونم که می‌دونی چقدر خوشحال شدم از دیدنت یا نه. احتمالا از همون لحظه‌ای که یهو پریدم بغلت باید فهمیده باشی. یا شایدم تمامِ اون مدتی که پیشم بودی و چسبیده بودم بهت و بستنی طالبی‌ای که تو همیشه دوست داشتی رو داشتیم می‌خوردیم، فهمیده باشی. به هرحال، نمی‌خوام بدونم فهمیدی یا نه. حتی برام مهم نیست که بفهمی یا نفهمی چقدر بودنت برام مهمه. برام مهمه که باشی همیشه. کنارم. مثل امروز. حتی اگه بودنم برات همونقدری که بودنت برام مهمه، مهم نباشه. باش کنارم. نذار دوباره غرق شم تو اون چاله‌ی سیاهی‌ای که وسط فکرام خالیه. نذار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
می سا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی