And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ب.ظ

15: این موجودِ دوپایِ مودی.

خب می‌دونم امروز خیلی پست گذاشتم ولی اونی که گفتم حس می‌کردم می‌تونم به عنوان یه دوست روش حساب کنم ولی فکر می‌کردم منو یادش رفته، امروز دوباره بهم پیام داد. دوست ندارم فکر کنم ممکنه یه درصدم اینجا رو پیدا کرده و به خاطر اون پست بهم پیام داده. دوست دارم فکر کنم خودش خواسته بهم پیام بده. خودش منو یادش بوده. خودش خواسته که منو یادش بمونه. اینجوری قشنگ‌تره. هم برای من. هم برای خودش.

پ.ن: بنی‌آدمو می‌بینی چقدر مودیه؟ تا عصر داشت غر می‌زد که چرا بهم پیام نداده و حس می‌کرد تا آخر عمرش از دستش عصبانی می‌مونه، حالا داره خوشحالی می‌کنه که آخ جون که بهم پیام داده و منو یادشه و اینا. :))) به کجا داریم می‌ریم ما آخه؟:)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
می سا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی