And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ق.ظ

11: همه‌ش یه تیکه‌ی نامشخصه فقط.

هرچی بیشتر می‌گذره، بیشتر پشیمون می‌شم که چرا بعضی افرادو تو زندگیم راه دادم. چرا اجازه دادم بعضیا اینقدر راحت باهام صمیمی شن. چرا گذاشتم بعضیا به همین سادگی خودشونو تو داستانِ زندگیِ من جا کنن. یعنی می‌دونین؟ این زندگیِ منه. من کارگردانِ این فیلمم. من باید انتخاب کنم کی قراره توش نقش بازی کنه و کی قرار نیست. ولی خب واقعا اینجوری به نظر نمی‌رسه. می‌دونین؟ بعضی وقتا فکر می‌کنم شاید ناخودآگاهم به وجودِ این آدما نیاز داره. برای همینه که بیرونشون نمی‌کنه. برای همینه که راشون می‌ده تو زندگیم. ناخودآگاهم به توجهشون، محبتشون، حضورشون و درکل اونچه که بودنش پدید میاره، نیاز داره و خب‌ برای همینه که هستن. برای اینکه بودنشون توی این پازل لازمه. حتی اگه خارج از این پازل یه تیکه‌ی بی‌معنی باشن. یه تیکه‌ی بی‌شکل که شکلش تو پازل مشخص می‌شه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۶
می سا

نظرات  (۳)

نمیدونم.....دارم فک میکنم همون ادمای بی معنی پازل افراد بی معنی دیگه ای هم تو زندگی خودشون دارن؟؟؟!!

تو میتونی فراموششون کنی.......ولی یهو اون مث ی تیکه ای از پازل ک تا اون لحطه ندیده بودیشون میان و باعث میشن ناخودآگاهت دوباره اونا رو قبول کنه......باعث میشن حدقل بهشون فک کنی.......



باعث میشه دوباره ب این نتیجه برسی ک ممکنه خیلی ضعیف باشی......!!
پاسخ:
ممکنه خیلی ضعیف باشی و دلیل این ضعیف بودنه هم این می‌تونه باشه که ما برای کامل شدن پازلمون به آدمای دیگه نیاز داریم. مگه اینکه پازلو خراب کنیم و سعی کنیم یه پازل جدید بسازیم.
هر چقد هم که خراب کنیم و دوباره بسازیم شکل کلی ای ک از پازمون ب دست میاد همونه........پس فرقی نمیکه......این ی کار بی معنی دیگه  ای تو زندیگیمونه!!
پاسخ:
نمی‌دونم. شاید. زندگی پیچیده‌تر از اونه که بخوایم یه قانون کلی بذاریم براش.
خخ این نتیجه ای ک منم موقع گذاشتن کامنت بهش رسیدم....!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی