And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ

5: که بیاد پیشِ تو.

بعضی روزا که حوصله‌‌ی هیچی رو ندارم، میرم کره‌کره‌ رو می‌کشم و دراز می‌کشم رو تخت و زل می‌زنم به سقف. زل می‌زنم به سقف و سعی می‌کنم به هیچی فکر نکنم. سعی می‌کنم هیچی باشم. هیچیِ هیچیم نه، ولی همین که خودم نباشم کافیه. سعی می‌کنم فکر کنم یه تیکه از تختم. یه قسمتی از رو تختی. یه پرتو از این نور آبی‌ای که تو اتاقه و دلیلش کره‌کره‌یِ آبیمه‌. سعی می‌کنم یه تیکه از هوا باشم. یه بخشی از سقف. یه شاخه از گلدونای رو طاقچه. سعی می‌کنم هیچی باشم و پرواز کنم. پرواز کنم و دور شم از همه‌چی. یه جورایی واکنشِ دفاعیمه. در برابرِ همه‌چی. یکی دیگه از واکنش دفاعیام مسواک زدنه. بعضی روزا شده تویِ یه ساعت، ۵،۶ بارم مسواک بزنم. نمی‌تونم خودمو کنترل کنم. باید یه کاری بکنم. حتی شده مسواک زدن. مثلا اون‌روزی که گفتی از اینجا به بعد باید رویِ پاهای خودم وایستم و دیگه تو نیستی که شونه به شونه‌ کنارم باشی همیشه، یه تیکه از پرده بودم که توی یه ساعت ۷ بار مسواک کرد. یه تیکه از پرده که دلش می‌خواست خودشو بسپره به دستِ باد که بیاد پیشِ تو. پیشِ تو. پیشِ تو.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
می سا

نظرات  (۳)

۰۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۲ ....................
درک کردن کلمه ها اسونه.....میتونم درکشون کنم....منظورم حرفاته......


میدونی.....یاد ی تیکه از حرفای تئودور فینچ افتادم:


آدما همیشه تو زندگیشون میخان ی چیزایی رو باور کنن ......یا این ک بهشون عادت کنن.......

نمیدونم...! حس میکنم چقد زندگی ما ادما سادس ک میشه اونو توی ی جمله ی کوتاه خلاصش کرد......!!
پاسخ:
می‌دونی؟ خیلی حس خوبیه که یکی بتونه درک کنه حرفایِ آدمو. :)) 
من عادت کردم به فرار کردن. به اینکه یه تیکه از پرده باشم. شاید باید عادتامو عوض کنم. :))
میدونی.....ی وقتایی تو توی کل زندگیت منتظر ی نفر میمونی که بتونه حرفاتو بفهمه.....شاید پیداش کنی....شایدم نه!

برای من ....اون تئودور فینچ بود!

چون......میتونستم حرفاشو درک کنم.....!

راس میگی....لذت بخش بود!
پاسخ:
ما هممون یه تئودور فینچ تو وجودمون داریم. فرقمونم اینه که بعضیا اجازه می‌دن تئودور فینچ درونشون بیاد بیرون و خودشو نشون بده، و بعضیا اجازه نمی‌دن. 
این خوبه ک ی نیرویی تو درونمون هس ک بهمون یاداوری میکنه ی کسایی هسدن ک ما رو درک میکنن!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی