And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ب.ظ

4: از دست دادن خیلی چیز عجیبیه.

از دست دادن خیلی چیزِ عجیبیه. مخصوصا از دست دادنِ آدما. از دست دادنِ آدما یه چیزیه که کسی نمیتونه بفهمدش مگه اینکه واقعا از دست داده باشه یه نفرو. مثلِ از دست دادن یه عضو یا یه همچین چیزیم نیست. نمیتونی موقعی که دوستتو از دست دادی، مثلِ موقعی که‌ انگشتتو از دست دادی دستتو ببری جلو و بگی ببین چقدر داره خون میره. من همینقدر دارم درد میکشم. نمیتونی مثل موقعی که مثلا بیناییتو از دست دادی، بگی چشماتو ببند و فکر کن دیگه نمیتونی بازشون کنی. این حسیه که من الآن دارم. یه چیزیم نیست که یهویی باهاش رو به رو بشی و بعد از یه شوک بزرگ و گذشتنِ چندماه یا حتی چند سال بهش عادت کنی. مثل اینه که یه اتفاق فوق العاده برات افتاده باشه و به خودت بگی خب الآن برم به فلانی بگم چی شده و جفتمون خوشحال باشیم. بعد یهویی یادت بیفته دیگه فلانی‌ای نیست. دیگه نمیتونی به فلانی پیام بدی. یا مثلا با دیدن یه کتاب بگی وای اینو اگه براش بخرم از خوشحالی ذوق مرگ میشه و یهو وسط لبخند زدنت، یادت بیفته که نمیتونی این کتابو بهش بدی و یا حتی اگه بهش بدی هم، مثل قبلنا یهو نمیپره هوا از ذوقِ اینکه یادش بودی. مثلِ الآن که وقتی من دراز کشیده بودم و به سقف زل زده بودم، شافل برد منو وسطِ اون آهنگی که دوست داشتی. همونی که دلم میخواست بازم بودی تا باهم گوش بدیم بهش. مثل همین الآن که صدای آمبولانس از پنجره راشو میگیره و میاد تو اتاقم و من یادِ تو‌ میفتم که هروقت صدایِ آمبولانسو میشنیدی میگفتی «کاش کسی، کسیو از دست نده. از دست دادن خیلی چیزِ عجیبیه».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۹
می سا

نظرات  (۴)

از دست دادن سخته ......و خب عجیب......

میدونی حس میکنی ی تیکه از دلت رو میکنی و بهش نگا میکنی و بعدن میگی اع!! این واقعن ی موقعی ی تیکه از قلبم بود؟؟؟؟یادم نمی اد!!

همش حس میکنی ک خاطرات تو ذهنت هی حرکت میکنن .....بعد وقتی میبینن تو واکنشی نشون نمیدی یهو اشکتو در میارن......خیلی غیر منتظره......

از دست دادن خیلی سخته ....باعث میشه هر بار ی اه عمیق از ته قلبت بکشی.......

خاطرات از دست دادن ی ادم از بدترین چیزاس.......نه میتونی دوباره بدستش بیاری و نه حتا میتونی فراموشش کنی......

از دست دادن خیلییی سخته....!!
پاسخ:
جایگزین کردن از اونم سختتره. برای همینه که ما اکثر اوقات ترجیح می‌دیم جاهای خالی رو خالی بذاریم و برای چیزای جدید جای جدید باز کنیم. ولی خب جاهای خالی بعضی اوقات خیلی جاشون درد می‌گیره. 
و بیشتر از جاهای پر ب نظر میان....ی وقتایی فک میکنی چی میشد اگه من ی تیکه از ای قسمت پر شده رو جای اون خالیا بزارم تا همه چی تموم شه!!

نمیشه!!اونا جاشونو مشخص میکنن حتا اگه روشونو با چند تا جای پر ، پر کنی.....بازم جاشون مشخصه!!

اونا هنوزم ب یادت میان!!...
پاسخ:
کی می‌تونه فرار کنه از دست این جاهای خالی؟ ماها همه تئودور فینچایی هستیم که یه حفره سیاه بزرگ وسط ذهنشون دارن. اونایی که انکارش می‌کنن، هنوز پیداش نکردن. ما نمی‌تونیم فرار کنیم ازش. فقط می‌تونیم برای خودمون یه پناهگاه بسازیم از جاهایی پر وجودمون، برای روزایی که جاهای خالی هجوم میارن.
....قانون جذب مشتری ×.×
پاسخ:
”انگار پلوتون و مشتری با زمین همتراز شدن”؟:))))
اوهوم.......

یا اگر برایت مناسب تر بود به اب ها برو ^-^


.....
پاسخ:
برام مناسب‌تره که به هیچ‌جا برم. هیچ‌جای هیچ‌جا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی