And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

And I Let It All Go.

گذشتن و رفتنِ پیوسته.

میدونین‌ چرخه ی تناوب چیه؟ من توش گیر کردم. حتی اگه این من، واقعا من نباشه.

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ق.ظ

1: سیال ترین.

میدونین چی درمورد وبلاگ جذابه؟ اینکه تو میتونی هرچی میخوای رو بنویسی و نگران چیزایی مثل تعداد ممبرا یا هرچیز دیگه‌ای نباشی. وبلاگ یه حالت چارچوب گونه ای داره.‌یه حالت منظمی. جدیدا فهمیدم وسواس دارم نسبت به نظمِ همه‌یِ چیزایِ اطرافم. منظورم از نظم، مرتب بودن نیست. نظم از نظر من یعنی اینکه هرچیزی جای خودشو داشته باشه، حتی اگه این جا درست نباشه. شاید برای همینه که نسبت به تغییر همیشه مقاومت نشون میدم. چون نمی‌تونم واکنش ذهنمو نسبت به عوض شدنِ جایِ بعضی چیزا تحمل کنم. ولی میدونی چیه؟ دوست داشتنِ تو تغییر نبود. انگار یه جایِ خالی بود وسط این نظم.‌ انگار داشتی میومدی سرِ جایِ اصلیِ خودت. شاید برای همین بود که مغزم مقاومت نکرد. شاید برای همینه که مغزم الآن نمیتونه دوباره اون جایِ خالی رو خالی کنه.

پ.ن: از بحثِ جذاب بودن وبلاگ رسیدم به چی؟ شاید برای همین قضیه‌ی سیال بودن و چارچوب نداشتن ذهن و فکرامه که نوشتن برام سخته. ولی خب همین چارچوب نداشتنه هم یه نظمی داره که دوست داشتنیش کرده. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
می سا

نظرات  (۲۳)

۰۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۰۹ ..................
ادما همیشه از بی ربط تررین چیزا ب چیزی ک قلبشون میگه میرسن......
پاسخ:
برای همینه که همیشه بیشتر آدما سعی می‌کنن چیزی که قلبشون می‌گه رو با کلمه‌هایی که به اون ربطی نداره به هم منتقل کنن.
اخه همیشه بی ربط ترین چیزا قشنگ ترین چیزان

:)
پاسخ:
شاید. :))
ی چیزی......داشتم دنبال مطلبای تیر وب میگشتم.....میخاستم بدونم توی روز مورد نظرم تو پستی گذاشتی یا نه.....منظورم 7 تیره.......خب....روز تولدمه.....ولی  7 تیره قبلی بدترین روز سالم بود......
میخاستم برم توی اون پست و کلی کامنت بذارم.....ک احساسمه بیان کنه......ولی.......

مرسی ک پستی نذاشتی وگرنه کلی کامنت نارحت کنننده واسه اون پست داشتی!!

:)
پاسخ:
هی پسر، مگه فکر کردی این وب چندسالشه که تا تیر پارسال بخوام پست داشته باشم؟:))) 
ولی می‌دونی من واقعا خوشحال می‌شم که باهات حرف می‌زنم. اگه چیزی می‌خوای بگی و راحتی، همینجا بگو. :*
میشه حدودن فقط 17 روز قبل از این پست!!
پاسخ:
اوهوم.
خب....پس چن ساله نمیشه.......
پاسخ:
چی چندساله نمی‌شه؟
وبت......دقیقن 18 روز قبل این پستت تولد 15 سالگیم(ک بدترین تولدم بود) بود.........پس اگه 18 روز قبل این وبو میذاشتی وبت چن ساله نمیشد!!!
پاسخ:
آها. می‌دونی؟ من حدودا یه سال بود می‌خواستم وب بزنم:)). هِی دست دست می‌کردم، یادم می‌رفت:)). 
اها.......ی سال؟؟؟؟؟چقد زیاد....این فکر تو رو نمیخورد؟؟؟؟؟


من اگه ی ایده داشته باشم و انجام ندم اون فکره منو میخوره........عجیبه....میدونم!!!!
پاسخ:
نه آخه من دوستم یه وب داشت که بیشتر وقتا وبشو می‌خوندم. بعد هی دوست داشتم وب خودمو داشته باشم که دیگه اینجوری:)).
اها.....منم دوتا از دوستام وب داشتن ک یکیشون خودش حذفش کرد و یکی دیگه هم خود وب بیان اون وبو فیلتر کرد......اینجوری شد ک منم ب این فکر افتادم ک واسه خودم ی وب بسازم!!!!
پاسخ:
آها. دیگه به هرحال من کاملا منتظر وبتم:)).
خودمم همین طور!!!!!




الان دارم امتحان فاینال زبانمو میدم.....این ترم انلاینش کردن!!!!20 دیقه وقت اضافه اوردم دلم نمیاد تمومش کنم!!!!!
پاسخ:
منم فاینالم آنلاین بود. ایران می‌ری؟
هورااااااا.....10 دیقه و 42 ثانیه موندهههه!!!!!!!!!!!
هی راستی...........اصن میدونی قبل از این ک من این وبو پیدا کنم چن تا کامنت داشتی؟؟؟؟؟؟


کلن تو هر وبی رفدم یهو پر از کامنت شد!!!!!


خب........فقط این که.....پرحرفم خودتی!!!!
پاسخ:
من درحقیقت پرحرفی‌تو دوست دارم:**.
چرا هر بار من اینجا میام حاضرین در سایت 1 نفره؟؟؟؟؟ینی نشده توی این 80 میلیون نفر یه نفر با من وارد این سایت بشه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ندانم.
از بیکاری چقد با خودم حرف میزنم.......ب چ چیزای چرتی توجه میکنم!!!!!



7 دیقه و 15 ثانیه مونده!!!!!!!!!!!
پاسخ:
قربونت برم من:)).
چقد این 20 دیقه طولانی شد........کلن 70 دیقه بود!!!!!!!!!!
پاسخ:
تا آخرشو وایسادی جدی؟:))))))))
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۳۵ ....................
خب............من میخام برم تمومش کنم.................







قثط بگم ..........واقعن بیرحمی اگه کامنتامو ریپلای نکنی..........حتی اگه چرت باشن!!!!!!
پاسخ:
سعی‌مو کردم تا جایی که بتونم ریپلای کنم:*.
نههههههههههههههه.......دلم نمیاد تمومش کنم....میخام ببینم وقتی 1 ثانیه تموم بشه چی میشه........ب نظرم انقد شعور داره خسته نباشید بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه بابا خیلی بی‌شعوره بابا:)).
اگه 5 بار دیگه من فاینال بده این پست پر از کامنتای بی ربط میشه!!!!!!!
پاسخ:
فاینال بده پس:)).
.راستییییییییییییییییییییییی......




اصن تو کجا زندگی میکنی؟؟؟؟؟میدونم یکم پرروییه بپرسم ولی کلن............میشه بگیییییییییی؟؟؟؟؟؟الان من فقط میدونم با یه دختر 17 ساله ک وب داره و یه مشخصات ظاهری ک از خودت گفتی دارم حرف میزنم ......من حتی اسم واقعیو نمیدونم!!!!!
پاسخ:
نمی‌شه نگم؟: اینجا دوست دارم خیلی ناشناخته و فلان باشم:)). یه جورایی دنیای واقعی و دنیای اینجا خیلی برام جدا و اینان:)).
فضولم خودتی.......




2 دیقه مونده........
پاسخ:
جدی باورم نمی‌شه همه‌یِ ۷۰ دقیقه رو موندی=)).
خب....خیلی مرسی ک بیشترا رو ریپلای کردی!!!!!

خب یکم فضول شدم.....میخام بدونم این کیه ک دارم باهاش انقد راحت حرف میزنم......میتونی برای این ک مرموز بمونی ی پست خصوصی بزاری(رمز دار) ک فقط اونجا من و تو بدونیم تو کی ای!!!!


خب....خبر خوب!!!!

وب جدید ما ( من و دوستم) درست شد....تا الان چن تا پست گذاشته ولی من هنوز چیزی نذاشتم....هروقت پست گذاشتم ایدیشو میدم!!!!
پاسخ:
می‌دونی؟ کلا اینجا ترجیح می‌دم کلا کسی ندونه کیَم و اینا. من به قانون احتمالات و اینکه ممکنه یهو یکی از اینجا پیدام کنه خیلی اعتقاد دارم:)).
باشه.....بیشتر اصرار نمیکنم.....ولی منتظرم ک یی نفر با مشخصاتی ک از خودت گفتی بیاد و پیدات کنه!! ( مشخصات : تاریخ تولد ، مشخصات ظاهری و.....)
پاسخ:
منم منتظرم که یکی با مشخصاتتو ببینم:)).
=)




















ی لحظه....من نگرفتم چی شد.......

اینی ک گفتی ینی چی؟؟؟؟




راستش من یکم توی درک کردن بعضی جمله ها خنگم....توضیح بده لطفن =)
پاسخ:
یعنی همونی که خودت گفتی. منتظرم یکیو با مشخصاتی که از خودت گفتی پیدا کنم. همین.
اها.....




خوله........=)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی